.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل كميسيون ويژه اقتصادي در مجلس
كميسيون ويژه اقتصادي به منظور رفع مشكلات اقتصادي و صنعت در مجلس هشتم تشكيل شده است اين كميسيون با هر سليقه سياسي و طرز تفكري از بخش صنعت و توليد حمايت مي كند...

رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت : كميسيون ويژه اقتصادي به منظور رفع مشكلات اقتصادي و صنعت در مجلس هشتم تشكيل شده است

به گزارش پارسیان نیوز ،مهندس عزت الله اكبري نماینده قائمشهر و رییس کمیسیون صنایع و معادن روز چهارشنبه در همايش دو روزه روسای سازمان‌هاي صنايع و معادن استانها در مشهد افزود:كميسيون ويژه اقتصادي به مسائل و مشكلات جامعه در حوزه صنعت و معدن رسيدگي مي‌كند و همه اعضاي مجلس نيز در آن حق راي دارند.
وي اعلام كرد: اين كميسيون با هدف كمك به دولت مشكلات بر سر راه صنعت و توليد را شناسايي و براي بر طرف كردن موانع تصميم‌گيري مي‌كند.
وي ادامه داد:كميسيون صنايع و معادن و كميسيون ويژه اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با هر سليقه سياسي و طرز تفكري از بخش صنعت و توليد حمايت مي كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 شهريور 1387
آقاي اكبري . مشهد چه خبر ؟ حوزه انتخابيه ات عوض شد . بداد ما برس .
نا شناس 1 شهريور 1387
سلام حاج عزت . كمتر شمارا مي بينيم . البته گه گاهي از رسانه ها مطلع مي شويم كه در استانهاي مختلف حضور داري ! سري هم به ما بزن . تو اول نماينده مائي بعد رئيس كميسيون صنايع مجلس . حضور ادياني در بين مردم خيلي بيشتر از شماست . مردم دوست دارند نماينده شان در كنار آنان باشد نه در استانهاي ديگر .
نا شناس 1 شهريور 1387
در جواب این دوست عزیزی که پیام داده و دیدگاه شهرستانی دارد عرض کنم که مهندس اکبری باعث افتخار ما مازندرانیها باید باشد که مسئولیت ملی داشته باشد
که با این دیدگاه استان را هم ملی ببیند.
شمالی مقیم مرکز
نا شناس 1 شهريور 1387
آقا يا خانم عزيز اينقدر شعار از ديدگاه ملي سر ندهيد . واقعيت اين است كه ماينده بايد در مرحله اول به فكر حوزه انتخابيه خود باشد پدر من چند سال است كه از شركت البرز مركزي بيكار شده . ما به دليل شعار هاي اكبري به او راي داديم و گوشمان به اين حرفها عادت كرده . اصلا شكم گرسنه اين حرفها مثل ديدگاه ملي حاليش نمي شود و اين فردي كه اين حرفها را مي زنند شكمشان سير است .
نا شناس 1 شهريور 1387
كسي كه پيام مي دهد و خود را شمالي مقيم مركز معرفي كرد اگر عرضه داشت و در اين استان جنگ زده زندگي مي كرد ديگر چنين پيامي نمي داد .
معلم 5 شهريور 1387
با احترام
مقام معظم رهبری در دیدار با هیات محترم دولت دستور فرمودند که اگر حتی دولت محترم با اجرای قانونی موافق هم نباشد ولی موظف به اجرای آن قانون تصویب شده مجلس و شورای نگهبان می باشد . بنابراین خواهشمند است قانون خدمات دولتی جهت نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان را اجرا فرمایید . ( بن غیرنقدی و .... فرهنگیان را پرداخت کنید ) با تشکر و آرزوی توفیق
هوشنگ صفایی 7 شهريور 1387
وظیفه ی یک نماینده قانونگذاری میباشد .دکتر اکبری از افتخارات ما میباشد
که تازه چند ماهه که به مجلس رفته است و من خودم شاهدم که بعضی وقتها
در شبانه روز 4 ساعت میخوابد.
او رئیس کمیسیون مجلس میباشد و باید به تمام استانها برود .
اخیرا بخاطر احیای نساجی قائمشهر با مدیران این شرکت در حضور معاون اول رئیس جمهور درگیری لفظی داشته که خبرش در سایتهای مختلف آمده است .
یه ساختمان یک طبقه یکسال میکشه ساخته بشه حال یه کارخانه به این عظمت ...
ما مردم مازندران بدبختی ما همینه که تا نماینده ی ما نرفته داریم زیر آبشو میزنیم و واسه 4 سال بعد برای کس دیگکه ای تبلبغ میکنیم
کی میخواهیم به خودمون بیاییم .
بجز تخریب کار دیگه ای بلد نیستیم ؟؟خداوند ما را به راه راست هدایت فرماید
علیرضا شهیری 9 شهريور 1387
درود براکبری عزیز! که به دور از خط بازیهای معمول، دغدغه ملی دارد ودراندیشه حل مشکلات اساسی مردم است
دلاور 9 شهريور 1387
پس چرا شعار داد که کلید نساجی و البرز مرکزی در دست من است و گفت وارد مجلس شوم 12000 شغل در نساجی ایجاد میکنم. سی دی آن موجود است .کمی به فکر مردم قائم شهر باشند نه موقعیت کاری خودشان .چون نماینده مردم هستند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.259 seconds.